Echipa proiectului va demonstra că știința poate fi palpitantă și merită studiată. Implicând tinerii în activitățile propuse a fi derulate pe parcursul proiectului, îi vom ajuta pe ei, familiile lor și comunitățile mai largi să învețe despre ceea ce știm, ceea ce nu știm și cum încercăm să înțelegem/rezolvăm mai bine problemele globale complexe prin cercetare științifică, iar în cele din urmă să dobândească cunoștințe și aptitudini pentru alegeri asumate în calitate de viitori cetățeni.

Proiectul abordează o învățare integrată, tematica fiind una interdisciplinară, atât prin domeniul de activitate al cercetătorilor implicați în proiect, cât și prin activitățile propuse. Relevanța proiectului este dată de un cumul de factori:

aplicarea lui se va desfășura la nivel regional, fiind implicate 29 de școli din mai multe județe (Cluj, Sălaj, Alba, Mureș, Sibiu, Bistrița-Năsăud), atât din învățământul gimnazial, cât și cel liceal;

activitățile se vor derula și în școli din mediul rural, nu doar urban;

în plus, prin propunerea de abordare diferențiată a învățării – adaptată la particularitățile de dezvoltare ale fiecărui copil – beneficiari ai proiectului vor fi atât elevi din școli de prestigiu, dar și elevi de la școli cu profil tehnologic, cât și elevi din centre școlare pentru educație incluzivă, deoarece prin acest proiect școlile sunt asimilate ca locuri unde se creează contexte de învățare, neexistând elevi buni și elevi mai puțini buni, ci elevi cu ritmuri diferite de înțelegere și aprofundare;

sunt prevăzute activități educaționale pentru două  școli cu predare în limba maghiară și o școală cu predare în limba germană.

0
Vizite în şcoli
0
Elevi implicați