





Feedback
Stimată echipă de cercetători de la INCDTIM,
Vă scriu acest e-mail pentru a vă mulțumi pentru felul în care ați ales să-i primiți pe elevii școlii noastre în cadrul institutului dvs., în data de 23 octombrie a.c., și să le arătați puțin din experimentele fascinante pe care le realizați. De asemenea, vă mulțumim pentru deplasarea dvs. la liceul nostru din data de 4 noiembrie a.c. (cercet. Gabriela Cristea) ocazie prin care ați adus din nou mai aproape Știința în școli, așa cum, de altfel, o anunță și proiectul dvs. în cadrul căruia suntem parteneri.
Cu prilejul acestor evenimente, elevii noștri au conștientizat importanța unei alimentații sănătoase, a amprentei izotopice asupra unor produse animaliere și vegetale, fenomenul de încălzire globală și prevenția lui, efectul dăunător al excesului de CO2, riscul folosirii excesive a telefoanelor mobile, producerea electricității, dispersia luminii, curiozități despre azotul lichid și multe altele.
Impactul activităților asupra educabililor a fost considerabil, iar în cadrul orelor de dirigenție, am prelucrat și reanalizat datele și experimentele oferite de către dvs. Elevii s-au arătat încântați de asemenea lecții altfel, care le propun învățarea prin descoperire, nu doar prin teoria tradițională.
Vă mulțumim pentru implicarea și colaborarea dvs. și vă mai așteptăm în școala noastră și cu alte ocazii!
Cu deosebită considerație,
prof. Mirela Tomoiagă,
prof. Ana-Maria Bușcă și
prof. Gabriela Copaciu,
Lic. Teoretic Nicolae Bălcescu, Cluj-Napoca
“Participarea mea și a elevilor mei la activitatea desfășurată în cadrul Institutului de Cercetare a reprezentat o experiență extrem de valoroasă, atât din punct de vedere educațional, cât și formativ.
Experimentele prezentate au fost foarte bine adaptate vârstei elevilor, fiind explicate clar și într-un limbaj accesibil. Prelegerile pe teme de securitate cibernetică, digitală și securitatea alimentelor au captat atenția tuturor, iar exemplele oferite au fost relevante și ușor de înțeles, facilitând o mai bună conectare cu realitățile actuale.
Nivelul ridicat de interactivitate i-a implicat activ pe elevi, creând o atmosferă pozitivă și motivantă. Am observat cu bucurie că aceștia au manifestat curiozitate și un interes real pentru activități, punând întrebări și participând cu entuziasm la demonstrații. Materialele și spațiul puse la dispoziție au fost adecvate, contribuind la derularea activității într-un ritm potrivit și într-un mediu propice învățării.
Colaborarea dintre prezentatori și elevi a fost excelentă, iar întreaga activitate s-a integrat armonios în obiectivele educaționale ale școlii, stimulând dorința copiilor de a descoperi mai multe despre știință și domenii emergente.
Consider că această experiență ar trebui repetată și extinsă și către alte clase, întrucât impresia generală a fost una deosebit de pozitivă, iar beneficiile pentru elevi sunt incontestabile.”
Prof. Andreea Suciu, coordonator al proiectului bilatetal “From Field to Plate”,
Liceul Teoretic Avram Iancu, Cluj-Napoca
“Va mulțumesc că v-ați gândit să alegeți școala unde învață David! David mi-a zis că au fost încântați atât copiii, cât și profesoara de fizică, de această experiență. 😘 ” – Alina Togya, mama unuia dintre elevii de la Școala Gimnazială “Pavel Dan”, Tritenii de Jos, Cluj
“Mulțumim din suflet pentru oportunitate! Feedback- ul copiilor a fost pozitiv! 🤗 ” – mesajul doamnei director Teodora Duca, Școala Gimnazială “Pavel Dan”, Tritenii de Jos, Cluj
“Sa știi ca elevii noștri au fost încântați de activitatea desfășurată de voi. Au zis ca au fost mai atractive, interactive și cu explicații adecvate, decât ale altor echipe care au mai venit.
Acum tot experimente își doresc 😁!” – doamna profesoară de fizică, Anca Reţegan, școala din Tritenii de Jos